Nasz zespół – Barbara Caban
Stowarzyszenie mbU, jako organizacja funkcjonująca wyłącznie dzięki darowiznom, nie mogłoby istnieć bez sekcji fundraisingu i komunikacji. Dziś przedstawiamy Wam osobę kierująca działaniami tej sekcji – na nasze pytania odpowiada Barbara Caban, fundrasing manager mbU.
Czym zajmujesz się w mbU?
Projektuję i koordynuję działania sekcji fundraisingu i komunikacji. Podejmujemy w zespole starania, które służą poszukiwaniu darczyńców – zarówno osób, jak i firm. Pielęgnujemy relacje z darczyńcami i informujemy osoby, którym bliska jest misja mbU, o tym, jak odmienia się dzięki Stowarzyszeniu życie seniorów – podopiecznych. Nasz zespół m.in. publikuje treści w mediach społecznościowych, czyli na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Czuwam też nad przygotowaniem i realizacją kampanii, które prowadzimy w mediach (jak “Podaruj Wigilię”). Kampanie te towarzyszą akcjom Stowarzyszenia. Uwrażliwiają na problem samotności osób starszych i zachęcają do tego, by włączyć się i wspierać nasze działania.
Co w swojej pracy lubisz najbardziej?
Lubię różnorodność wyzwań i przestrzeń na kreatywność w myśleniu i działaniu – każdy dzień przynosi coś innego. Szczególnie zaś cenię kontakt z darczyńcami i partnerami mbU, którzy, często “za kulisami”, pro bono pomagają rozwijać Stowarzyszenie. Mam ogromny przywilej na co dzień spotykać ludzi o wielkich sercach, gotowych do pomocy i zaangażowania w dobrym celu.
Z czego jesteś najbardziej dumna na swojej ścieżce zawodowej (i nie tylko)?
Jestem dumna z wielu podjętych decyzji, wyborów.
Na co chciałabyś mieć więcej czasu?
Na poznawanie świata przez podróże i na pielęgnowanie relacji z bliskimi ludźmi. Na to pierwsze czasu zawsze za mało, na to drugie – czasu nigdy za wiele.