Poszukujemy Specjalisty/Specjalistki ds. komunikacji i PR
Stowarzyszenie mali bracia Ubogich to organizacja, która od 20 lat wspiera setki samotnych seniorów w 13. miastach w Polsce. W związku z prężnym rozwojem zatrudnimy osobę, która będzie się troszczyć o efektywną komunikację Stowarzyszenia i dbać o wizerunek organizacji.
Zakres obowiązków Specjalisty/Specjalistki ds. komunikacji i PR:
- planowanie i realizacja działań komunikacyjnych i wizerunkowych wynikających ze strategii komunikacji o strategii rozwoju Stowarzyszenia,
- prowadzenie i rozwój mediów społecznościowych (Linkedin, Facebook, Instragram),
- dbanie o aktualną stronę internetową mbU, w tym audyt treści, przygotowywanie tekstów
- tworzenie informacji prasowych i ich promocja na zewnątrz, redagowanie artykułów merytorycznych i treści promocyjnych,
- rozwój bazy danych dziennikarzy oraz inicjowanie kontaktów z wybranymi mediami,
- monitoring mediów pod kątem obszaru działalności mbU, w tym analiza i wnioskowanie w celu zwiększania zainteresowania działalnością mbU,
- współpraca z grafikiem, agencjami współpracującymi i zespołem Stowarzyszenia,
- dbanie o spójność wizerunkową organizacji,
- okazjonalna organizacja i prowadzenie konferencji prasowych/śniadań prasowych itp. (w zależności od potrzeb mbU), udział w wydarzeniach związanych z promocją mbU.
Profil Kandydatki/Kandydata:
- doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 2 lata),
- kreatywność i umiejętność pisania angażujących komunikatów (mile widziane udokumentowanie doświadczenie w przygotowywaniu informacji prasowych / artykułów),
- bardzo dobra znajomość języka polskiego i tzw. lekkie pióro,
- samodzielność, umiejętność dobrej organizacji pracy i elastycznego działania, otwartość na wyzwania,
- bardzo dobra znajomość trendów w mediach społecznościowych,
- umiejętność wyszukiwania informacji, weryfikacji rzetelności źródeł,
- gotowość do wystąpień medialnych,
- znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2 (preferowane C1),
- znajomość i biegłe posługiwanie się Office 365
Mile widziane:
- zdolności analityczne i praktyczna wiedza z zakresu Google Analytics; Pixel Facebook itp.
- umiejętność dobrej organizacji pracy i elastycznego działania,
- otwartość na wyzwania,
- znajomość programów graficznych typu Canva.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 1 etatu w formule hybrydowej (biuro w b. dobrze skomunikowanym Centrum Warszawy)
- pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji, zrzeszonej w międzynarodowej Federacji,
- możliwość rozwoju i awansu - szkolenia i doskonalenia swoich umiejętności,
- zachęty motywacyjne,
- przyjazną a zarazem profesjonalną atmosferę pracy,
- wynagrodzenie w wysokości 7-9 tys. brutto, w zależności od doświadczenia i kompetencji Kandydata/ki.
- zapewniamy wdrożenie, tzw. profesjonalny onboarding pracowniczy.
Sposób rekrutacji:
Prosimy o przesłanie CV i LM na adres: praca@malibracia.org.pl do 29 marca 2024 r. tytułując mail: „Specjalista/ka ds. komunikacji i PR”.
List motywacyjny powinien zawierać: informacje o Kandydacie/Kandydatce z możliwością dołączenia linku do LinkedIn, opis doświadczenia, uwzględniający wymagania opisane w niniejszej ofercie i motywacje dotyczące dołączenia do naszego zespołu.
Etapy rekrutacji
Wysłanie CV oraz LM – do 29 marca 2024 r.
- etap - zaproszenie na rozmowę online lub offline
- etap - zaproszenie wybranych kandydatów/ek do wykonania zadania rekrutacyjnego związanego z zakresem stanowiska
- etap - zaproszenie na rozmowę z Zarządem mbU