Partnerzy
Agencja Ancymony już po raz 4-ty przygotowuje pro publico bono kampanię na potrzeby świątecznej akcji społecznej „Podaruj Wigilię” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Kampanie ukazują oblicze samotności seniorów i utwierdzają odbiorców w przekonaniu, że każdy z nas ma realny wpływ na to, by odmienić święta samotnych osób.
Działania
Agencja Ancymony odpowiada za strategię, koncepcję kreatywną i realizację projektu. W ramach kampanii 360° agencja prowadziła działania w telewizji, radiu, prasie, internecie, OOH oraz zorganizowała akcję z udziałem celebrytów i influencerów.
Osiągnięte cele
Rokrocznie kampania jest szeroko opisywana w mediach, komentowana w radiu, prasie i telewizji.
W 2021 r. za video „Moc niewidzialności” kampania otrzymała srebrne Effie. W latach 2022-2023 spoty kampanii „Podaruj Wigilię” otrzymały nominacje do nagrody Effie, a w 2023 r. zdobyliśmy już Złotą Tarczę na Festiwalu Filmów Odpowiedzialnych 17 Celów.