Partnerzy
Starom Polska i BBDO Warszawa przygotowały kampanie charytatywne, których celem były zbiórki środków na organizację świąt dla starszych samotnych ludzi.
Starcom Polska zapewnił kontakt z szeroką grupą odbiorców kampanii zapewniając zróżnicowaną mediowo komunikację.
Natomiast współptraca z BBDO Warszawa pozwoliła na przygotowanie spójnej idei komunikacyjnej oraz profesjonalnych narzędzi, w tym spotów.
Działania
Kampanie społeczno-fundraisingowe PODARUJ WIGILIĘ ORAZ CICHA NOC. Akcje przypomniały, że w tym radosnym dla większości okresie Bożego Narodzenia wiele samotnych osób potrzebuje wsparcia.
To przykład wyjątkowej współpracy, gdzie połączone siły dwóch agencji wzajemnie wzmocniły swoje działania dając efekt synergii.
Osiągnięte cele
Dotarliśmy z naszym przekazem do kilku milionów odbiorców uwrażliwiając ich na obecność starszych samotnych ludzi w naszym społeczeństwie oraz ich potrzeby.
Korzyści dla Partnera
Komunikowanie mierzalnych efektów wsparcia w dowód czego kampania PODARUJ WIGILIĘ zdobyła srebrną statuetkę EFFIE 2017.